PASSIE
Resultaat halen, effectief zijn en mooie dingen maken. Een scherpe communicatiestrategie neer zetten. De stakeholders, directie of andere partijen overtuigen. Dat is wat ik versta onder passie. Voor het communicatievak, maar vooral om uw bedrijf te helpen. Co/works voelt zich al snel onderdeel van uw organisatie. Dat maakt dat ik niet alleen de opdracht vervul maar ook kijk naar kansen of verbeteringen. Die ik (ook al is dat niet de opdracht) graag met u deel.
Wat mij anders maakt dan al die andere communicatie collega’s? Naast kennis neem ik een berg energie en enthousiasme mee. Dat blijkt aanstekelijk te werken, zodat we er met zijn allen voor gaan.
Dankzij de regie van Marjolein, werd de e-health app Huidmonitor de meest gedownloade app. Ze is een kei om een project uit te voeren, te begeleiden en tot resultaten van een groot kaliber te brengen
Wie ging u voor?
Delta Lloyd Asset Management
Tijdens een interim opdracht, samen met Lemon Lab, zagen we dat de interne communicatie een ondergeschoven kindje was. Dat ging ons aan het hart en we ontwikkelden een business case om de directie te overtuigen van het belang van interne communicatie in een sterk groeiende organisatie. Maar praktisch als we zijn hebben we daarin ook aangegeven hoe, met de huidige middelen én mankracht, een eerste start hiermee gemaakt kon worden. Resultaat? Interne communicatie staat weer op de agenda en er is een intern communicatiemanager aangesteld.